Zakelijke tips

Tips en meer!

Chocolaterieën op Facebook.

Chocolaterieën beschikken over een groot assortiment chocolade. De chocolade wordt vaak handgemaakt, alle chocolade is dus met zorg gemaakt. Chocolade wordt voor verschillende gelegenheden gebruikt, denk hierbij bijvoorbeeld aan relatiegeschenken, verjaardagscadeaus of gewoon voor jezelf. De medewerkers van de chocolaterie kunnen vaak veel vertellen over de verschillende soorten chocolade, zoals bijvoorbeeld de herkomst en verschillende allergieën waar bij bepaalde producten rekening gehouden moet worden. Om jezelf als chocolaterie van de concurrenten te onderscheiden is het van belang om jezelf goed te profileren. Dit kan bijvoorbeeld doorgebruik te maken van verschillende social media platformen. Een voorbeeld hiervan is Facebook.

Wat is de toegevoegd waarde van een Facebookaccount voor een Chocolaterie?

Facebook is een social media platform dat bijna iedereen tegenwoordig wel kent. Jong en oud maken er gebruik van. Het platform is makkelijk om te gebruiken. Het kan gebruikt worden om foto’s, filmpjes, tekst of een combinatie van beiden te plaatsen. Mensen kunnen deze bericht en gemakkelijk liken, delen en hierop reageren. Door op Facebook te plaatsen over de verschillende producten uit het assortiment krijgen de klanten een duidelijk beeld over waar de chocolaterie allemaal over beschikt. Hierdoor weten de mensen waarvoor de wel en niet bij de chocolaterie terecht kunnen en kunnen de mensen kijken welke chocolaterie er het beste bij hen past.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht Kan hierbij ondersteunen door vragen te beantwoorden van mensen die de chocolaterie zijn tegengekomen op Facebook. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de verschillende soorten chocolade, de levertijden, allergiën of de voorraad. De chatspecialisten zullen de binnen komende vragen binnen 30 seconden oppakken de klanten verder helpen. Daarnaast kunnen ze ook klanten die interesse hebben en vragen om een advies doorverwijzen naar de chocolaterie zelf. Dit kan zorgen voor meer bezoekers en bestellingen. Chatkracht staat 7 dagen per week voor u klaar staat om de vragen van klanten te beantwoorden.